Κινδυνολογίες(;)

        Περπατώντας στο δρόμο βρήκα στα σκουπίδια ένα CD. "Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα" έλεγε. Μου κίνησε την περιέργεια και το πήρα στα χέρια μου. Το CD ήταν καταγρατζουνισμένο και η άσφαλτος είχε κάνει βαθουλώματα στην κάτω επιφάνειά του. Ο τίτλος έλεγε επίσης "2ο Δημοτικό Σχολείο".

        Το CD ήταν τόσο κατεστραμένο που ο υπολογιστής έβλεπε ότι υπάρχουν φάκελοι στο CD αλλά με το που έμπαινε σε έναν φάκελο κόλλαγε.

        Χωρίς να θέλω να κινδυνολογήσω λοιπόν, θέλω να ενημερώσω τους ενδιαφερόμενους, για την ύπαρξη ενός προγράμματος που λέγεται ISOBUSTER και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ και μάλιστα δωρεάν. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διαβάζει, ξαναδιαβάζει και ξαναδιαβάζει το CD/DVD και ανακτά όσα αρχεία μπορεί. Περιττό να πω λοιπόν πως αυτή τη στιγμή έχω τις μισές φωτογραφίες του CD στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή μου.

        Και θίγω το θέμα αυτό γιατί ένα παιδί πρέπει να προστατεύεται. Ακόμη και τα blog των δημοτικών σχολείων που έχουν φωτογραφίες των μαθητών, οφείλουν να έχουν, κατά τη γνώμη μου, την άδεια των γονέων ότι επιτρέπουν στα παιδιά τους να φαίνονται στο internet.

        Ίσως είναι παράλογο κάτι τέτοιο, ή θεωρείται ανούσιο, αφού πλέον κάθε παιδί από τα γεννοφάσκια του έχει msn και e-mail. Παρόλα αυτά, όμως, θεωρώ καθήκον του εκπαιδευτικού και των γονέων του να τα προσέχει και να τα προφυλάσει σε ένα φυσιολογικό βαθμό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρούνι-Ρούνι, ύπουλο κακό...

Να τους μιλώ για θάνατο που με τον ύπνο μοιάζει (Κάτι διαφορετικό από ό,τι έχεις συνηθίσει)

Η της Παρθένου πανάμωμος γέννησις